logitech

sitter uppe och väntar på hockey, lyssnar på karin westerberg och pluggar som ett skadeskjutet jehu..
plugget går fortsatt bra tycker jag. är löjligt flitig..

ska börja på med mitt realia-arbete till "lovet" hoppas jag. ska skriva om Haiti - ett fransktalande land.
för övrigt så fick jag vältäljda ord från läraren när det kom till min uppsats jag lämnade in i förra veckan.

"ja, du kommer väl ihåg hur dålig du var i första terminen franska HAHA!! du har blivit mycket bättre" citatet är aningen modifierat men det var verkligen ett lyft för mig som fransos och nu har det börjat rulla på med sökandet utav fransk logi också. har hittat en jättebra sida www.appartager.com tror jag det var. dessutom har en kompis nere i grenoble sagt att jag kan bo hos honom om det strular, så nog börjar det rulla på.

imon blir det plugg - rätta de sista bitarna på upspatsen, låna böcker på biblan för att sen ha min sista föreläsning på fredag innan lovet tar vid. blir att hälsa på kompisarna i kalmar, (ska förresten spela korpenfotboll nu till sommaren med ett gäng) supa lite lätt och plugg och åter plugg. men det är med glädje jag plongerar in i mitt arbete.

elias heter hadji.
en sträng på min gitarr har gått av.
jag har inte tränat på gym på 3 veckor nu.
har ätit vitlöks-smör-dränkta och stekta mackor som förätt.
har tagit lån från farsan denna månaden på 1,500
har handlat på netto.

sidney samson - riverside
c'est temps pour moi de quitter.
UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0