DeeJaiy

ikväll är det kvällen innan min översättningstentan.
ikväll är kvällen då jag låter bli att slå tomma ölburkar mot min stackars panna.
nej detta, det är kvällen då jag är DJ på nyhemsgatan 30 för jänterna Anna och Sofia.
yes sir i can boogie rullar för tillfället och jag känner spänningen byggas upp för varje stråk på fiolen som går. spänning inför min största och tuffaste tentamen-mara någonsin. - 6 tenter inom loppet utav 2 veckor!

kalmar ff har äntligen börjat hämta upp sig ur träsket i AS. Jael sitter kanske fortfarande på flyget som tar honom tillbaks till brasilien - ett utav de sämsta nyförvärven i kalmar ff's historia om inte det värsta.

så verkar det som att syrran ska börja plugga i helsingborg också. ska bli trevligt att hälsa på henne och gå i underbara kärnan(festa), åka över till danmark och köpa mjukglass(billig tuborg) m.m. osv. etc.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0