kan redan nu!

kan redan nu säga att det känns lite bättre, jag vet inte NÄR böckerna ska vara färdiglästa men jag tuffar på rättså bra faktiskt.. självfallet får inte allt handla om plugget. speciellt inte när jag är här nere.. är väl lite den biten som har gjort en lite deppig ibland men jag väntar fortfarande på svar från interrail.

nu är snart käket klart också. potatis med raclette, kalkon, rökt skinka och någoin slags grönsaksröra. kan nog bli rättså bra det.

nämen som sagt. eftermiddagsuppdateringen är bättre. har släppt in lite dagsljus i rummet, börjat plugga, har en bättre inställning över lag och hoppas och tror på det bästa med interrail. så nu kör vi ye boys in blue..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0